Jäsenhakemuslomake

Sukuseuran varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka on isän, äidin, esi-isiensä tai puolisonsa kautta sukuun kuuluva. Sukuseuran varsinaisiksi jäseniksi voivat liittyä suvun jäsenten lisäksi muutkin sukutoiminnasta kiinnostuneet henkilöt. Varsinaisten jäsenten alle 18-vuotiaat lapset voivat liittyä nuorisojäseniksi.

Varsinaisilta jäseniltä jäsenmaksu on 20 euroa/vuosi. Nuorisojäsenten ei tarvitse maksaa jäsenmaksua.

Liittyäksesi jäseneksi

1. Täytä jäsenhakemuslomake JA

2. Maksa jäsenmaksu seuran tilille.

Ne, jotka eivät käytä tietokonetta/nettiä, voivat liittyä jäseneksi soittamalla Pia-Mari Sotavallalle tai lähettämällä yhteystiedot (nimi, osoite ja puhelinnumero) tekstiviestillä, puh. 044 985 8925.

Jäsenmaksu maksetaan tilille FI6255422320341175. Maksun saaja on Hynysten sukuseura ry. Laita viestikenttään koko nimesi ja osoitteesi.

Nimi *
Sähköpostiosoite *